I'm back

Hej igen alla mina läsare!

Min axel är mycket bättre och har tagit igen allt i skolan som jag missade pga att jag inte ens kunde skriva innan men nu är det mycket bättre.
Jag har saknat att blogga måste jag säga! Och ni som läser min blogg varje dag även fast än jag inte skrivit något är bara så gulliga! 
Men nu behöver ni inte få upp samma inlägg varje gång för nu är jag tillbaka!

Här kommer lite bilder från lite av vad som hänt i mitt liv på senaste,



Tjejparty!













Halmstad och EMD ♥
































Äntligen var jag och Johanna på våran efterlängtade konsert med EMD och dom var lika bäst som vanligt! Jag och Johanna stod längst fram och Danny höll fram micken till oss så att vi hördes i högtalarna men som tur kan var kan vi alla deras texter utantill så vi skämde inte ut oss!
Men Mattias var tyvärr inte där pga familjeskäl men Danny och Erik gjorde det så bra som det bara går ändå!



Amila 17 år





Hoppas du hade en bäst födelsedag Amila, för du är alltid värd det bästa!


Så nu har ni fått se lite vad jag har hållt på med på senaste, vi hörs!

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0