I wanna be all the world 2 u

Elo, helgen är snart slut och en ny skolvecka väntar men som tur är så är det snart fredag igen...Helgen har varit bra har inte hunnit blogga så kan berätta lite kortfattat,
I fredags var jag med Fanny hela dagen och sen så kollade vi på innebandy på kvällen och efter det gick vi hem till Olivia.
I lördags hade jag cup i Nittorp som gick mindre bra, men det var kul iallafall så, haha..
Sen när jag kom hem så åkte jag på jg i värnamo en stund och sen tog jag bussen till Anton. Idag har jag träffat underbara Amila och Filippa en liten stund och sen har jag inte gjort så mycket förutom att pluggat lite som varje söndag bruka ägnas åt. 
 
Här får ni lite bilder från helgen




'






Vi hörs!


Puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0